En händelserik vecka

På väg genom smålandsskogarna mot några timmar i min hemstad. Är det detta som kallas planering? Tror minsann det. Gick av mitt pass igår kl 21, är nu på väg på 50 års kalas. Går på ett nytt arbetspass kl 13 i morgon och då mina vänner är det ca 50 mil mellan Karlstad och jobbet i Kristianstad.

Veckan började med födelsedag. En mycket fin sån med kalas på söndag och shopping med fika på måndagen. Sen har det varit jobb för hela slanten.
En del tråkiga saker också men jag blir ledsen och reser mig igen. Respekten för mig den tummar jag inte på själv. Vi har alla ett val men man måste fundera på konsekvensen när man gör sitt val.

Mitt i veckan träffade jag mitt barnbarn som med ett stort leende tog emot sin farmor. Fredagen började med kaffe på Hyllie och avslutades efter sjukhus, hårklippning och jobb med mys hos dottern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0