Länge sen sist

Vilken sommar vi haft! Augusti månad går mot sitt slut. Mycket skulle jag vilja ha gjort och många var mina planer när sommaren började. Men som vanligt har någon som styr över mig andra planer. Inledde med tre veckors sjuktid med ett hb på 85, fortsatte med fyra veckors semester som i stort gick ut på att ta igen sig och komma tillbaka. Började jobba, blev sjuk igen. Denna gång fick jag en böld under vänster bröst. Slog ut mig fullständigt innan de en solig lördag öppnade den på kirurgakuten på SUS. Mellan allt detta har jag från vissa håll fått till mig de hemskaste saker. Men numer biter inte mycket på mig utan vi kör på. Visst, jag kanske inte skulle behöva en del men kanske kommer det med paketet så därför kör jag på.
 
Den där böldinfektionen jag hade har kanske medfört sig lite andra mindre roliga saker, men i så fall får jag leva med det också, fast smärta inte är min grej. Men två smärtfria dagar är jag trots allt glad över. Så småningom ska jag söka för detta men väntar ut andra prover först. En tröst är ju att frikortet kom kvickt. En annan tröst är min fina familj som finns för mig, saknar några men nu är det så saken är. Och den tredje är alla mina goda vänner! Men även där saknas några men ja så är den saken med. Och till er alla familj och vänner vill jag rikta ett jätte tack! Den 21 september kommer inte bara att bli min och Mats dag utan vårt tack till er!
 
Fingrarna vill nu vila,så inläggen får bli korta men kanske fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0