God morgon fredag!

Har man ett måndag till fredag jobb så är man glad idag. :) själv går jag på i em 16.30 och går av 20.00 på söndag. Men det är bra pengar! 
Igår var igår, lite småtungt, men nu känner jag lite glädje över att det snart är över och jag slipper en energitjuv iaf. Jag har i veckan försökt vara snäll men blir kallad terrorist tillbaka, ja vad ska man säga? Som min vän brukar säga kanske, skaffa dig ett liv! 
Rensade bort gamla bilder också, bra terapi inför framtiden. 
Varför vill en del såra andra mer? En fråga väl att fundera på men inget svar kommer vi att få. Att möta detta måste man själv bli hård och obeveklig.... 
Var rädda om er och varandra! 

Kommentarer
Postat av: Maya

Tyvärr finns det många elaka människor, jag har aldrig kunnat förstå varför man ska vara elak eller småaktig eller önska andra olycka. Men det är säkert bara avundsjuka ... det brukar jag intala mig i alla fall. Och vill dom vara elaka och inte kunna glädjas med andra låt dom va griniga små människor som inte har något egenvärde eller självkänsla, det är faktiskt mest synd om dem.
Njut av livet, le och skratta...(alltid retar det någon) Och framför allt skit i energitjuvarna :)
Kram Maya

2014-09-27 @ 10:59:51
URL: http://mayashideout.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0