Tacksamhet för det man har

En dag med mycket känslor. En ung kille är försvunnen i Höör. En kompis till mina barn. 
Jag älskar mina barn till månen och tillbaka. Jag tror jag gjort allt jag kan för dem. 
Tillsammans med mina närmaste vänner är de min familj. Här kommer min tacksamhet: 
Anna, vän och arbetskamrat utan dig vet jag inte hur det hade gått. Du lyssnar dag ut och dag in. 
Lotta, dina kloka ord har fått min vändning komma fortare. Du vägleder utan att styra.
Ingrid, ja finna ord för att beskriva mina känslor är svårt. Men du har funnits där dag som natt. Räddat mig från du vet vad. 
Sen finns det två som jag utav respekt inte vill namnge men ni två utan er vore livet jäkligt tråkigt! Den ene har fått mig att sluta be om ursäkt för min existens och den andre har fått mig inse att jag är för snäll mot andra och att jag måste tänka på mig själv lite. 
Utöver alla dessa har jag en handfull till som jag gör vad som helst för dygnet runt. 
Till er alla; Tack!! ❤️



Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för att jag får vara din vän 💜

2014-07-21 @ 16:42:20
URL: http://Mammatill3-mrsjonte.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0