Veckan som kommer

Så var det söndag kväll igen. Och jag känner mig uppvilad konstigt nog. Sovmorgon tänkte jag men den blir ju liksom aldrig så lång som man tänker sig. Men samtidigt är det skönt att komma upp och känna att man inte behöver stressa.
Slutet av veckan har ju varit betydligt bättre än vad jag berättade om i förra inlägget. I fredags föll jag ihop, ja rent psykiskt alltså. Jag gör det ibland för jag saknar någon eller något så mycket ibland. Vem eller vad ja det vet jag men utav respekt för andra så behåller jag det för mig själv.
Det som var så fantastiskt i fredags var att när jag väl tryckte på knappen hade jag mina närmaste vänner omkring mig via sociala medier. Och som pricken över iet ringde en av mina absolut bästa vänner och bjöd in mig på middag och vin. Nja jag hade kanske vid närmare eftertanke bjudit in mig själv men jag fick det bekräftat.
Så igår tog jag tåget söderut och hade en mycket trevlig kväll i goda vänners lag. Jag fick ju fuska en liten smula i min kost men det har gått bra idag, har inte haft något sockersug.
Idag har jag träffat en annan vän, någon som förstår mer än vad hen själv tror....
 
Nu på tisdag ska jag göra en gastroskopi och en koloskopi. Så i morgon får jag bara dricka klara drycker, kaffe utan mjölk osv. Funderar på om jag kommer att komma ihåg detta i morgon bitti :) Spänd inför svaret? Både ja och nej. Det blir som det blir, det gör det i alla fall.
Sen bjuder veckan på lite smått och gott. För att citera en av de bästa; Det blir bra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0