När huvudet är fullt kommer pennan fram....

Det går bra nu....det flyter på eller ja snarare forsar fram. Den siste som behövde veta innan jag offentliggjort min nyhet fick veta ikväll, bara för att hon var så nyfiken så hon höll på att spricka :) 
Jag har flyttat...tillbaka till Sösdala. Tillbaka till familjen och tryggheten. Två tredjedelar som är viktigast i mitt liv. Den sista tredjedelen är vännerna och kärleken. Min flytt betyder också att jag kommit närmare mina vänner. Bor man i mitten har man ju nära till allt, visst? 
 
Under min fina semester hann jag träffa många, göra mycket men också öppna upp mig. Tänka annorlunda och se signaler. Fick nygamla vänner tillbaka, ja förlåt men det gladde mig oerhört. Och nu börjar jag se sidor i denna min nygamla vän som ingen av oss trodde fanns...Så fint....När jag då kan se att andra människor och omständigheter påverkar mina vänners mående ja då blir jag galen! Utnyttja vänskap på det viset? Slutade med att jag fick bli svarta fåret men det gör jag så gärna så länge fokus släppte på min vän ett tag. 
 
Kärleken då? ja då den finns där och den kommer, den som väntar på nåt gott vet ni....
 
Är tillbaka på jobb också sen en vecka tillbaka. Fantastiskt kul!
 
I morgon blir det marknad om gud vill o rumpan håller. Sen drar jag nog på fest med nya vänner....spännande men ack...jag som är så blyg.....jösses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0