Tredje semesterdagen

Sommaren har kommit, tredje dagen med sol och jag hör folk som klagar...ja jösses. Själv tog jag båten med fina Eva till Helsingör. Hittade en fin sommarklänning, en svarta sara i ostbutiken så klart, och lite sprit. Åt gott, fläskestek så klart! Drack gott vin på favoritstället och tog sen båten hem igen. In i taxfree och kom ut med det man ALLTID handlar på båten Taveners tropical fruit, toblerone och marianne! 
En underbart fin dag med en fin vän som jag delar mycket med. 
Var lite orolig att jag i dag av vissa anledningar skulle tappa lugnet men jag har klarat mig bra tycker jag. 
Livet blir som det är bestämt, bara att go with the flow liksom.... En del skulle jag vilja sparka i baken för att de ska vakna för att vara tyst och se på är inte min melodi. 
Men lugn.....
 
Alla mammor har en liten tiger inom sig alltid, även denna tiger har jag lyckats lägga band på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0