Allt vi gör räknas.

Jag mår bättre än på länge. Varför? Jo jag har öppnat mig och lyssnar. Lyssnar till budskapet, nja det låter kanske som jag gått och blivit knäpp...Nej det har jag inte. Jag hoppas att omgivningen ser mitt braiga mående, och kan glädjas med mig. Jag har mycket kvar, tex att jobba med att skydda mig. Nej inte med preventivmedel, tror inte tanten kan längre! :) Utan skydda mig mot dåliga energier. Men i detta har jag fått en mentor, fast han vet inte att jag utsett honom till mentor...haha
 
Vet ni att det är rea på Rusta? Vad är det med der då? Hahaha ingenting, en rolig grej bara. För några år sen semestrade familjen på Fyrishovs camping i Uppsala och där stötte vi på en man som hade handlat mycket på rusta! Det var ju reeeaaa på rusta! Jag hittade dock inte så mycket. På torget var det torgdag, köpte mig ett par såna där fladderbyxor ni vet....hahaha 
 
I morgon ska grannlandet få ett besök. Fru Palm och jag på äventyr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0