Livets vändningar

Lördag förmiddag, semester. Ute grått och regnigt, bara för nån vecka sen hade jag deppat ihop över vädret. Känner inte riktigt igen mig själv, det är precis som det kommit fram ett nytt jag den senaste veckan. På inget sätt konstigt utan nåt jag verkligen njuter av. Visst problem har även jag kvar, de försvinner inte så men jag tror iallafall att det beror på hur man väljer att se på dem. 
 
Det har visst hänt en del, men jag jobbar med mina sinnen. Öppnar mig mot mina skyddsänglar. Ja jag vet det finns de som nu undrar va sjutton, men tro mig det hjälper mig och det är väl viktigast? Jag är viktigast liksom, det hade ni heller inte trott ni skulle få höra från mig, eller hur? 
 
Det hjälper också att hålla borta alla dåliga energier och människor som måste hävda sig på olika sätt. Orkar inte med sånt, men tänker låt dem hålla på det påverkar inte mig....
 
Idag har jag så hämtat min splittrans nya dator....rea på rusta, nej elgiganten menar jag. Köpte present till dotterns födelsedag också när jag ändå var i stan med skjuts....Kunde inte ta det paketet på tåget liksaom, nyfiken nu Anna? :-) haha. 
 
Har ju inte unnat mig så mycket alltid, omständigheter gör att nu kan jag. Och varför inte? Men min lilla fina chromebook ska få skriva mycket. Det är bra för själen både att skriva och läsa. 
 
Nu är min tid och jag ska bara ta med de jag vill ha med på vagnen. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltid nyfiken

2015-06-28 @ 07:34:15
URL: http://mammatill3.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0