Andra hands sortering

Vet ni vad jag ogillar? Väldigt mycket? Jag är vanligtvis väldigt social på sociala medier, skriver ofta till vänner. En del närmare än andra. Och med dagens moderna telefoner kan man se när ens vänner varit aktiva, än bättre se när de läst. Bra tycker jag för då har du en kvittens på att budskapet gått fram även om man inte fått ett svar. Men att vara inne flera gånger på en dag utan att ens läsa, det tycker jag faktiskt är respektlöst särskilt när många vet jag har denna fobi eller problem eller vad man nu ska kalla det. Får mig att känna mig mindre värd och oviktig.
Ledsen så är det, därför sortera jag nu så slipper andra. Jag är viktigast för mig och jag vet vad jag behöver och för det ska jag försöka sitta lugnt i båten. Men tänk på vad jag skrivit en dag har ni kanske mist det som ni aldrig trodde ni skulle, är det värt det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0