födelsedagen över....men inte firandet....

Igår var en fantastiskt rolig dag! jag hade ju lovat mina tanter på jobbet att de skulle få spettekaka när jag fyllde år,så när jag skulle lämna den ville mina kära flickor med! Inte undra på det.....De hänge en skylt runt halsen på mig föreställande ett foto på mig när jag gick  fyran, band ballonger om varje arm, satte maskeradmask kring ögonen. Sen skulle vi promenera runt i halva byn! Dessutom hade de natten innan satt upp en massa skyltar med budskap om min 40årsdag så det är nog inte många i denna byn som missat att jag fyllde år! En massa presenter fick jag som gladde mig mycket! Idag har vi handlat inför festen på lördag, hoppas vädret blir bra...för idag regnar det bara.....

Kommentarer
Postat av: anna

Ja, verkligen en rolig dag igår! tack för det. O roligare vare att vareda liten sösdalabo visste om på morgonen att det fanns skyltar i hela byn förutom du XD haha :) skojjigt värre!

2008-08-27 @ 17:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0