Gud vill inte...

att jag ska putsa fönster, tror jag. Det regnar ute...Men det finns mycket annat att göra. Pippin har fått ren bur, tvätten är vikt och lite annat rensat också. Sen blir det pizzerian, gott. Annars känns det mesta tomt idag tycker jag, men är det ibland.  Igår fick jag ett postogram från min kusin, det var kul! Och tidigare idag hade jag ett missat samtal från en annan kusin. Synd att  jag missade det! Man pratar tyvärr inte så ofta med den sidan av släkten, men så är det väl också man kommer ifrån varann även om man inte vill. Jag får dåligt samvete, jag kommer inte ihåg när de fyller år....
Det är många människor från förr man saknar....Det finns många sätt att hitta tex gamla klasskamrater. Det gjorde jag igår! Men man utvecklas alla åt olika håll, så är det bara och inget man kan göra åt.

Kommentarer
Postat av: elin

vem var det som hjälpte dig med pippin om inte jag?? :)

2008-08-23 @ 17:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0