hemma igen...

uppdrag slutfört, dottern har ätit halva påsen chips till "lunch" men hon är snäll jag får smaka. Solen börjar skina undrar om jag skall börja med fönstren... I morgon finns ingen tid till det och de flesta behöver vara putsade till på tisdag... ja, vi får se om jag lyckas hitta lite lust! neej har suttit några sekunder och funderat men ingen lust kommer... Annars är allt som vanligt tycker jag. Dottern räknar dagarna och upplyser mig gärna om detta, hon är att en lite marodör emellanåt. ha ha.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

JA, det är full fart men man hinner med. FAst igår var det lite tokigt när jag hade kort om tid att fixa det sista och LARMET behagar gå var 6:e minut. Innan jag hittade felet så var jag lätt förbannad. JAg hade ju inte tid med sånt.

JAg lovar att ingen komme rkomma tidigt så jag får ta ALLT själv, hihi.

Ha det gott!

2008-08-22 @ 06:19:13
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: anna

Ups! Glömde visst det :P Jag lovar, jag ska bättra mig! :D höhö^^



chipsen var mkt gooooda! XD

Och NEJ! Jag är ingen marodör! Bara du som tror så mkt :P

2008-08-22 @ 06:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0