Andra dygnet...

var betydligt bättre! Jag sov OCH snarkade så grannen inte kunde sova! Och denna morgonen var jag pigg när doktorn kom! Nu ville jag hem! orkade tom och duscha...efter packning och lite andra ärenden var jag hemma runt lunch...
Nu börjar arbetet att äta efter klockan, eftersom jag inte känner hunger eller sug så måste jag tvinga mig äta??!!
Världens konstigaste känsla för mig som i alla tider har stoppat i mig när jag velat...
Fördelen är att blodsockret ligger mycket bra! Ringde till vitakliniken igår för att höra några saker bl a om illamåendet som fortfarande hänger i fast utan svimmningar....men alla mina frågor var normala! Skönt!

Till anna: har läst din blogg men kunde inte kommentera...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan!

Ibland får man lära sig att ta det lugnt.

`Jag börjar bli ganska bra på det, hihi.

Wow, det har slutat regna här, efter tre dagar. OCh soolen tittar nästan fram.

Ha en lugn och fin dag!

Kram



2008-12-03 @ 12:59:49
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Befaen (Anna)

haha, jag kunde inte kommentera på din förra inlägg heller. (konstigt!) Men men! Hoppas allt är bra! :) <3

2008-12-03 @ 14:07:17
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0