Det luktar...

pepparkakor i hela huset! Vilket säkert tecken! Men det bidde inga hjärtan till granen men väl stjärnor vi kan hänga... Lite deg finns det också kvar om anna vill baka hjärtan när hon kommer om en vecka...hihi.
I övrigt är det lite mindre snuvigt idag, jag tog nämligen familjekuren sirap och ingefära igår.... smakar inget vidare men det hjälper dock mot ondsinta virusar.... Har tittat på lucia på jobbet idag, där elin var med. Mycket fint! Tyvärr blev bilderna inte bra så det får ni vara utan...I morgon blir det mer lucia och hurrande för elin som fyller tolv!

Kommentarer
Postat av: Kattis

NEj, nån vägg ska jag nog klara mig ifrån, men det har varit lite förmycket sista månaderna.

Återkommer mer om det snart.

Ha ens kön kväll!

KRAM

2008-12-12 @ 22:07:59
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: anna

SPARA DEGEN TILL MIG, JAG SKA BARA HJÄRTAN! :D

2008-12-14 @ 10:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0