Det var nån som vill ha...

uppdatering här...och jag lovade fast jag vet inte om anna hinner att läsa, för i morgon är hon på väg hem till Sverige!
I morse hade jag inte mycket julkänsla men när jag satt där med min yoghurt kom jag att tänka på anna och hennes syskon! Och då blev jag genast glad och varm om hjärtat....för jag hoppas ni alla vet hur mycket jag uppskattar er alla! Även om ni har fått en kycklingmamma i mig så hoppas jag ni känner hur mycket jag älskar er!
Ibland orsakar ni lite oro och sånt men lugn när jag sitter där på hemmet kommer jag fortfarande oroa mig över er, så det är nog inte så mycket att göra något åt!

Jag ser fram emot en lugn och skön julhelg tillsammans med hela min goa familj!


Kommentarer
Postat av: anna

jag hann minsann att läsa de :P VI SES IMORGON! :D

2008-12-19 @ 22:29:05
Postat av: anna

jag hann läsa den en gång till ;) VI SES IKVÄLL ! <3

2008-12-20 @ 10:32:08
Postat av: Therese

Jag längtar och efter en härligt julhelg med familjen..

2008-12-22 @ 20:07:23
Postat av: Kattis

GOD JUL!!

Ta hand om er!

Kram

2008-12-24 @ 09:16:35
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0