Fortsättning följer...

Vaknade upp på uppvakningen....Det gick som det skulle! Första natten var inte rolig..... Ont nästan i hela kroppen! jag fick ont i axlarna eftersom man under operationen blåser in koldioxid i buken för att man ska komma åt det man ska....Inte kunde jag ligga på rygg heller.... och jag kan inte sova på rygg så sömnen lös med sin frånvaro....På morgonen kom läkarna in en efter en och frågade hurtigt hur det var....Jo grannen hade varit uppe sen klockan sex och duschat och plockat med allt möjligt....När jag bara ville sova! När narkosläkaren kom och frågade mig hur det var då låg lilla jag där och grät av smärta...Han skyndade sig ut och in kommer den snälla sköterskan med två hästkurer....Alla var rörande överens om att jag borde stanna ett dygn till....JA!
Dagen innan hade jag mått illa (vilket är vanligt) men i samband med illamåendet svimmade jag! Detta hände ytterligare en gång på natten....Grannen berättade på morgonen att det hade sett ut som ett ep-anfall.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0