nu är jag tillbaks...

 för en stund sen var det mycket jag tänkte jag skulle skriva men nu..Har jobbat hela helgen puh..Varför förstår inte vissa vad man menar? Varför måste just jag ta ansvar för att allt fungerar? det gäller förresten inte bara på jobbet utan även hemma...Är så trött att jag bara vill gråta och ont har jag i benet/foten men vad hjälper det? Jag måste ju bara finnas och lösa allas problem...Jag är iallafall ledig i morgon, hoppas det blir fint väder så det kan bli hammocken med boken.

Kommentarer
Postat av: anna

Jag tror det är så här; Du TROR att du MÅSTE ta ansvar för både dig och alla andras problem, men grejen är, du är alldeles för givmild ibland. Du vill hjälpa alla andra, (vilket är bra, ibland!!) men försök att hjälp lite mindre, och få den drabbade att förstå att man måste ta tag i saken själv ibland, och inte skjutsa över alla problem på dig!



Föresten sket sig hammoken & boken idag, de är ju dåligt väder. Tur att jag räddadde din dag med mitt sällskap och en bloggdate :P hehe Och du räddade föresten min dag, JAG VILL HA STUVADE MAKARONER NUUUUUUUU! :p hihi

2008-07-22 @ 13:12:21
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0