Semestern börjar ta slut.....

Lagom rolig dag...städat och städat! Men det behövs ju förstårs! Dottern vill att jag ska skriva fast det vill jag med. Att skriva är ju bra för själen, eller hur? Sen om man bara skriver en massa rappakalja kan faktiskt kvitta. Jag funderade idag på hur det faktiskt är med olika frågor i livet. Jag har upptäckt när jag läst dotterns blogg att man faktiskt har samma funderingar på livet. Jag menar; jag fyller snart fyrtio och var det så här det skulle bli? Även om jag förmodligen har 40 goda år kvar så kan man ju undra?Men visst har man det bra men människan  blir ju aldrig nöjd! Man blir ju mer mogen med tiden men jag känner igen mig i dotterns tankar. Att ständigt oroa sig över barnen och deras välbefinnande är ett heltidsyrke bara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0