fredag kväll...

Nu är det äntligen helg och en lugn sådan dessutom! Idag har vi varit hos tandläkaren igen jag och elin...Hon blev lite ledsen efteråt för hon behöver tandställning...en fast sådan....men väntetiden är 2 år.... sen ska den sitta i 1,5 år. Men sen Elin får du byns snyggaste gap....!!
Idag meddelade vågen att jag gått ner 2.8 kg på tre dagar! Ok, tom jag får erkänna att det är effektivt fast jag fortfarande är hungrig, trött och frusen...Men det känns faktiskt bättre... Håller mig undan från köket.....familjen får äta utan mig, just nu har elin kört ut tommy från köket...hon bakar våfflor...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Min dotter blev så glad när hon skulle få tandst. och så fick hon en som inte syntes, haha

Den stora går fortfarande med sin men är nog klar snart.

Kom ihåg när jag drack soppor.....köket var tabu...ja, man frös och kände sig sjuk, men bara första veckan tror jag.

Förresten, duktigt jobbat!!

Kram

2008-11-07 @ 19:00:03
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hallå!

Han önskade sig tofflor, sen var det mest förbud på vad vi inte fick köpa, haha.

Hoppas du får en skön kväll!

KRAM

2008-11-08 @ 18:27:42
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Tanja

Hälsa henne att tanställning inte är så farligt =) satt me i kö ett ra tag och fick en när jag var 17 och ska snart ta av en (är 19 nu) man vänjer sig och et syns knappt!

2008-11-13 @ 10:32:32
URL: http://tanja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0