Idag....

har jag inget givet blogg inlägg! Oftast vet man när det händer ett perfekt inslag till bloggen, men antigen är jag trött eller så har det inte hänt...ännu. Jag var i allafall en duktig arbetskamrat och lyckades få iväg en mycket envis arbetskamrat till doktorn idag....Hon behövde nog det för hon kom tillbaka och hade fått en kortisonspruta..... Nåja, ska jobba hela min långledighet eftersom det är många av kamrater som vill vara lediga....

Förresten, jag har passerat 5 kgs gränsen...

Kommentarer
Postat av: den bästa anna

WOW! Stolt över dig! hur länge ska du äta pulverdieten föresten??? :O

2008-11-14 @ 19:35:06
Postat av: Anonym

jag menade att jag var stolt över att du passerat 5-kilos gränsen då... :D men de kanske du fattade, haha! <3

2008-11-14 @ 19:36:48
Postat av: Byggarn

det är så det är, ibland tar det bara stopp med skrivandet....

Vi Värmläningar håller givetvis alltid ihop!!

2008-11-14 @ 20:28:33
URL: http://tramlinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0