Lördag...

fylld med jobb....har inte haft mitt ordinarie pass idag utan en tur där man helst ska vara på två avdelningar samtidigt, vet ni hur svårt det är? men jösses vilken motion man får! haha.
Anna undrade hur länge jag ska gå på pulver....jo, ända fram till operationen...alltså tio dagar till!!! Vad konstigt att skriva tio dagar....efter operationen blir det flytande kost i tio dagar, sen blir det passerad mat i en månad...Och, anna du vet ju hur passerad mat ser ut som vi serverar en del av de gamla....inte så aptitligt, eller? Nåja, när man väl kommit så långt så blir det bra!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja, lite händer det här ibland. Men det känns inte som om det är mycket. Men det är väl för jag är van med att det är fullkomlig kaos hemma. Förr.

HA det gott!

Kram

Heja heja, du är så duktig förresten.

2008-11-15 @ 18:47:21
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: anna

tusan vad nära opertions dagen vi är! DU ÄR BÄST! <3



och ja, jag har minsann sett bättre mat ön jobbets passerade mat . . . :S

2008-11-15 @ 19:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0