Säsongens första....

snö har kommit! Det är vitt både på taken och marken men vi får se om det ligger kvar i kväll!
Då arbetar man sista helgen på ett tag....Och i morgon kväll ska vi besöka våra kära vänner i Staffanstorp! ser mycket fram emot det!

Annars är det mycket tankar just nu....tårar och rädsla.....men det blir bra! Sköterskan på jobbet sa att det var helt naturligt inför en sån stor operation, så man är väl normal....

Ja, idag har jag beställt lite julklappar.....känns skönt att man kan göra det över nätet...Orkar nog inte med så mycket spring i affärerna i år....även om det är ganska mysigt ändå.
Hög tid att plocka fram julgardinerna och börja stryka....det ska jag göra i dag innan jobbet kallar.....

Och Anna : jag och din syster ska plocka upp alla tomtar från källaren....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Veckans blogg är igång igen. Anmäl din blogg, eller någon annans blogg som du tycker är värd att uppmärksammas. kram H

2008-11-21 @ 14:27:24
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon gumman.

Här har kommit massa snö inatt så hundarna var som tokiga ute.

Ha en bra dag!

BAmsekramar

2008-11-22 @ 08:10:55
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Åh, jag gilalr snön, det blir lite ljusare. Jag gillar vintern ett tag. Får gärna vara snöigt när jag är ledig.

Så skönt att du snart är ledig.

HA en skön kväll!

Kram

2008-11-22 @ 17:52:57
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0