CSK...

Var min hållplats hela dagen! Alltså centralsjukhuset i Kristianstad... Fick inte så mycket information som jag inte visste redan men något nytt som tex att man kan tappa håret.... De få kalorier man får i sig efteråt räcker inte till håret....Men det växer ut igen! I övrigt tyckte jag att personalen betedde sig lite knepigt eftersom deras motivering var att  de inte visste något om den privata vårdgivaren som skall operera mig och åtta till av dagens grupp....man kände nästan lite rivalitet! CSK själv opererar 50 stycken i år, man är uppe i trettio så det skulle innebära att hade jag inte åberopat vårdgarantin så hade jag fått vänta länge....Ibland har man tur!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå!

Du vet att du står som "mamma" på kommentarerna, hihi. Fast det är helt okej.

Skönt att du får op. snart. Inte för jag vet vad för slags, men det behövs ju inte iof. ;D

KLart man har tid för vännerna på bloggen.

Man hinner ju inte prata med andra.

När jag pratar med syrran i telefon så går det 1½ timma av bara massa dravel som man har hört 10 ggr förr. :S

Ha en skön kväll, du är så duktigt nu, bara så du vet.

KRAAAM



2008-10-16 @ 18:34:05
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0