Dagens...

inlägg! Ibland känner jag att jag inte har en aning om vad jag ska skriva om men dottern får typ lite ångest när hon skriver fler än ett om dagen! Det är bara trevligt att läsa, och nyttigt för själen att skriva! Idag har man lite abstinens...Åt av dotterns mycket goda födelsedagstårta... man får ju passa på nu innan operationen, efter lär det inte bli någon tårta... Tur att vi har en födelsedag till innan november i familjen...hoppas bara sonen bjuder på tårta, annars får väl mor ha den med sig kan man tänka....

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå!

Dagen har varit bra. Fått en del gjort så jag känner mig nöjd.

Mer kvar, så det är bara att köra.

Kram

2008-10-14 @ 14:31:19
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0