helgens bravader....del 1

vet ni hur drygt det kan vara att åka buss i 52 mil? men vad gör man när snålheten sätter in? haha Åkte hemifrån tidigt fredags morse eftersom bussen skulle gå 9.45 från helsingbog vilket är ca 90 minuter bort....Innan sambon styrde österut sprang jag ner till blomsteraffären för att hämta gravdekorationer, ja jag handlade dessa här för min tanke var att de kanske inte hade lika fina i karlstad....Åh ja, jag fick rätt! Men i allafall den snälla ägaren till byns blomsterhandel såg till att vara utanför butiken strax innan åtta eftersom vi var tvugna att åka tidigt! Tack! Väl framme i helsingborg trodde sonen och jag att vi hittat rätt hållplats...puh bussen är inte inne..lungt trodde vi....Fick för mig att jag skulle gå in och köpa biljetter vilket man annars kan göra på bussen men när jag väl fått biljetterna kl.9.43 sa biträdet att det är bussen där ute! Oj, bråttom fick jag men vi hann....precis som jag ska stiga på känner jag att blodsockret störtdyker...Som den diabetiker jag är så fladdrar det lite nu när jag lägger om kosten...som tur var så hade jag haft detta på känn när jag handlade biljetter så jag hade köpt marabou choklad.... vilket min diabetessköterska tyckte var mycket bra...Så efter några rader mycket god mjölkchoklad så la sig sockret på 5.8, undrar vad det var innan? Nåväl, resan tog fart och snart var vi i göteborg....fortsättning följer.....

Kommentarer
Postat av: anna

JAG VILL VETA ALLT! SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIV! :D

2008-10-28 @ 13:19:37
Postat av: Kattis

Godkväll!

Hoppas du har landat hemma ordentligt nu.

Ha en skön kväll!

Kram

2008-10-28 @ 20:20:01
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0