Ny vecka...

i morse när jag vaknade tänkte jag på att jag hade mycket att skriva i dag, men nu....med posten kom operationstiden!!!
så nu finns inte mycket mer i min knopp.... Men jag gör ett försök ändå helgen har varit lugn men ändå innehållit många glädjeämnen som att vi träffade våra kära vänner från staffanstorp! Det ver återträff för sommaroperan som dottern var med i och det var en väldigt trevlig stund i den annars regniga söndagen. Dessa fantastiska människor som håller i detta projekt meddelade sina planer för nästa år.... ett litet sommartecken i den mörka hösten... Sen var vi på kaffekalas då barnens pappa fyllde år, hela familjen utom älskade anna förstås som ni vet är i england....saknade även tårtan, tur att det blir två familjekalas till denna månaden! Hihi, får ju passa på nu innan förberedelserna inför operationen som förresten blir av den 25/11. lagom till advent, får börja planera så allt blir klart innan jag far till sjukhuset...

Kommentarer
Postat av: anna

Fan vad kul att du äntligen fått tiden!! :D

INGET CHIPS TILLS DESS NU DÅ VA?! XD

2008-10-06 @ 12:09:49
Postat av: Kattis

Hallå!

Vad sköööönt att få en tid till op.

Det är skönt att veta när saker och ting händer.

Ja, när jag äntligrn hade massa tid att blogga så var ni alla borta, hihi.

FAst jag klarade mig ganska bra ändå.

Ha en skön kväll!

Kram

2008-10-06 @ 17:37:19
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Men det är klart att man börjar tänka massa tankar.

FAst jag tänker alltid, de är proffs och vet vad de gör och att detta är bäst för mig.

Det kommer bli så bra så.

Visst är det skönt att prata av sig.

Ha det gott nu!

Kram

2008-10-06 @ 18:54:30
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0