Sömnbrist....

är inget jag normalt lider av...men inatt har jag inte sovit speciellt bra, kunde inte somna när jag tänkte, upp och såg på tv, var bara tvungen att still mitt sug efter något att äta men bara lite....gick och la mig igen och snurrade rundor, när jag väl kommit in i första sovstadiet, ni vet, vad händer då? Jo, katten hade bestämt sig för att hoppa över mitt ansikte för att komma till sin plats mellan sambon och mig var bästa vägen... detta hände minst en gång till under natten, men sen sov jag ända tills sambon började hosta...men det kunde han ju inte rå för...Så jag har bestämt att inte göra allt för mycket idag....Stor kram till alla mina läsare!!

Kommentarer
Postat av: anna

har du hört talas om sömntabletter? :P

2008-10-09 @ 17:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0