stopp i avloppet......

sambon sa till vaktmästaren att vattnet rinner dåligt undan i badkaret...vad händer..jo vi fick en sån där rörmokaregrej...så jag försökte själv...vad händer nu tror ni....översvämning på badrumsgolvet! Jippi!
Annars allt väl, solen skiner och en dag närmare op. Jag är ledsen men det kommer nog bli mycket tjat om denna op, misstänker jag. Igår tänkte jag tända ett ljus för barnens farfar som skulle fyllt år igår men nu kommer det i allafall




                                                                              

Kommentarer
Postat av: anna

Oj oj, inte visste jag att farfar skulle fylla år idag... men men. :)

2008-10-08 @ 17:00:40
Postat av: Kattis

Ja, tänker man på att de sover så kan man bli lite trött igen, det är klart.

Ha det gott!

Kram

2008-10-08 @ 20:41:22
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0