Varför......

blir inte allt som man vill? Tänkte skriva ett inlägg om varför jag blev så ledsen idag, men nu har jag läst alla mina bloggvänners (vilka inte är så många, men ack vilket ljus ni sprider) bloggar så nu är jag inte ledsen längre....TAck så mycket för era glada inlägg! I morse när jag kom till jobbet så var min arbetskamrat på uruselt humör men vad gör det när den andra faktiskt förgyller tillvaron när vi jobbar tillsammans, vilket jag för visso inte trodde var möjligt om denna människa för ett tag sen men vilken tur att man kan ändra uppfattning...
Ha en trevlig kväll och lev väl!

Kommentarer
Postat av: anna

Var jag en av dom glada blogggivarna???? :D

2008-10-10 @ 21:08:42
Postat av: Kattis

Hihi, vad kul att du gillade min DRÖM.....den var lite lustig när maN tänker efter.....jag ahr en katt som sitter på tangentbordet, hihi.

Ja, det blir lite konstigt för nån sorg har man ju svårt att känna....

Men nu kanske jag får träffa min halvsyster.

Ha en skön kväll!

Kram

2008-10-10 @ 21:15:35
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0