Fånga drömmar

Det blev inget inlägg i går, datorn ville inte som jag ville.....I gårdagens tidning kunde man läsa en artikel om en 22-årig tjej som när hon var tolv drabbades av en hjärntumör!! En mycket intressant artikel att läsa och mitt i min egen höstiga deppighet fick det mig att fundera...Artikeln avslutas med hennes ord: Man måste fånga sina drömmar och förverkliga dem innan det är försent! Så vackra ord som man alltid borde leva efter, eller hur?Min mycket goda vän från kristoffersgården har många gånger påpekat dessa ord och det är så sant! Jag lovar att jag i allafall idag ska leva efter detta...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå!

JA, vi är nog lite med att leva i nuet.

Vi ser oftast framåt eller, hua, bakåt.

Ha det gott!

Kram

2008-09-11 @ 13:51:48
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: anna

En mkt bra och innehållsrik mening!

2008-09-11 @ 19:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0