Jag överlevde....

hade en mycket märklig energi i morse...städade och plockade undan bara på några timmar.... Fixade så äldsta dottern kan titta på tv igen. Handlade, drack kaffe ja jag vet inte allt, men det var nog tur så jag inte hade tid att tänka... Men vi har hört från anna och hon har det bra! Skönt! Ärtsoppa och pannkaka hann jag också att laga. Var ute med hunden...ja ni ser förstår inte vart energin kommit ifrån! Idag finns nog ännu inga blättantillfällen, anna! Har köpt senaste numret av se och hör så den är snart på väg till london!

Kommentarer
Postat av: anna

WAHT, INGA BLÄTTAN TILFÄLLEN! Jag brukar ha ett varje dag! hahah jag hade nästan ett sånt tilfälle idag, jag tänkte säga blättan, men jag ångrade mig :P :D hehe



Woo,SE & HÖR ÄR BÄSST! <333

2008-09-04 @ 22:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0