jobbedag...

Lördag morgon, klockan ringde 5.30, tittar upp vad sjutton är det som händer??? Klockan ringer, varför undrar lilla jag som haft sovmorgon hela veckan! Jaha jag ska gå upp medans sambon ligger kvar och snarkar, orättvist!! Inte nog med det när man sen kommer till jobbet skall glatt gå runt till alla gamla och kvittra godmorgon fast de nog allra helst skulle vilja ligga kvar de också....i morgon skall jag väcka dem igen.....sen till råga på allt så skall man natt dem också, kunde lika gärna sova över..det finns kanske plats över i någon säng??? Sen på måndag börjar min helg....

Kommentarer
Postat av: anna

Låter jobbigt!jag tror du får plats hos någon av gamlingarna...! ;D

2008-09-13 @ 22:02:09
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Jag somnade ganska snabbt när jag slog mig ner i fåtöljen, hihi.

Så jag nanna kudden redan halv 10. På en lördag!

Hoppas du får en relativt lugn helg på jobbet iaf.

Kram

2008-09-14 @ 08:50:38
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0