smaskiga detaljer....

Dottern vill jag ska avslöja smaskiga detaljer från lördagen! Jag intog inte speciellt mycket alkoholhaltiga drycker men ändå minns jag inte så mycket...konstigt?? Dagen efter hade jag ont i huvudet i allafall, trots min försiktighet visst är det märkligt? Men i allafall, nästan alla inbjudna kom och min noga planerade bordsplacering verkade funka bra för det fanns nog ingen tror jag som satt ensammen och tyst. Fram på småtimmarna blev det lite kallt men filtarna kom fram, grannen värmde sig med att dansa indiandans på gräsmattan....Sonen värmde sig med annat, men vad ska jag inte avslöja haha. Min kära vän sen femton år tillbaka är densamma som hambostintan i föregående blogginlägg, hon har oanade kunskaper...Sonen skulle bjuda mor på en STOOR snaps, lilla mor ville inte men sonen fick med sig gästerna så mor var tvungen om inte hela byn skulle ansluta i tillropen. Nåja mycket trevligt var det och ni är alla hjärtligt välkomna tillbaka om tio år igen.....fast vi kanske skulle kunna fira stora kalas varje år???

Kommentarer
Postat av: anna

ja, kalas varje år hade nog vatt ngt XD JAG VILL ! :)



Och du...Du var visst bakis dagen efter. För du hade faktiskt ont i huvudet XD :D

2008-09-01 @ 16:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0