Fredag!!

Och jag är ledig! I byn är det vårmarknad så den har jag bevistat men det gick fort...även om antalet marknadsknallar har fördubblats så går det kvickt att gå över...Gjorde inga fynd heller. I kväll är det fotbollspremiär I Tjörnarp!  Division sex....Och ja, mamma ska ta sig dit....Sonen frågade igår om jag läst sporten i tidningen i onsdags....jo jag läste att ni förlorade sa jag, men vad jag hade missat var en notis om hur själva matchen hade varit....där sonen var utsedd till bästa spelare i Tjörnarp!!!!Tänka sig sånt brukar jag inte missa.......

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja, vilka grannar man har. Som gör jobb hos en och sen vill ha betalt. Hihihi

Det är ingen granne vi fikar med direkt.

HA en skön och fin dag!

KRAM

2009-04-17 @ 13:46:30
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hejsan!

Hoppas du får en fin måndag!

Kram

2009-04-20 @ 10:18:31
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0