Måndag......precis som bara en måndag kan vara.....

Idag hade jag en ledig dag....skulle åka in till farbror polisen och hämta passen tänkte jag. Det gjorde jag och sen blev det promenad genom halva hässleholm....in på öb och handlade oj vad klockan gick fort....var hemma på eftermiddagen. Upp till en bekant för att lämna tillbaka lånade saker....fick prata bort en stund med en kär gammal granne....hjälpa kompisen....hem och laga mat samtidigt som englandsdottern var i telefonluren. Sen skulle jag mäta ris samtidigt som jag pratade med tommy i en annan lur......Vad händer sen? Jo, sonen ringer med problem.....som mamma gärna ska lösa.......Det är väl skönt när man känner sig behövd!!! Och det är ett tecken på att mina kära barn vet att jag finns här när de behöver mig.....jag älskar er alla! Men nu är jag sömnig.....

Kommentarer
Postat av: Kattis

Oj, du hade en liknade dag som jag. Full rulle.

Ja, ens barn är ju ens allt.

Man gör det mesta för dom......nästan.

Ögat är okej och tur att undersökningen är snabb.

Ha en fin dag!

KRAM

2009-04-07 @ 07:54:36
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Anna *den bästa*

Wow vilket inlägg :) Det gillas!

Hoppas du sov gott!! Usch nu har jag mkt att säga..



Och ja, jag sa det till rebbs igår, hon blev väl lite besviken att jag inte skulle stanna där efter sommaren igen men hon tog det bra. Och det behöver verkligen mig tills den 23 i juli månad så jag stannar här tills desss. Det är ju svårt att hitta ngn som vill vara där i två 1 månad haha.



Och föresten, du kan räkna med att elin kan bo här hos oss, har i coh för sig inte frågat henne än, men jag är rätt så bomb säker på att det är okej, och skulle det inte va så, så fixar jag det på annat sätt, Så oroa dig inte över henne.



Och sen kan jag ge tillbaka lite avv alla de pengar som jag e skyldig dig, du kan få runt 1000 £ när du kommer hit, det lovar jag!



Jag jobbar ända till 5 idag så om inte jag ringer då så ring mig efter ;)



HÖRS! PUSSSSSSSSSSSSSSS! Älskar dig! <3<3

2009-04-07 @ 10:26:31
URL: http://saywhatnow.blogg.se/
Postat av: Äldsta dottern Therese

JAg tycker att du är det snällast och den bästa mamma som finns.

Den finns ingen bättre mamma än du.

Älskar dig över hela jorden.

2009-04-08 @ 18:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0