Hur kan det vara...

så att när man loggar in så har man massor att skriva om men när man ska börja så blir skallen plötsligt tom?? nja, kanske händer detta bara mig.....Idag har jag jobbat hela dagen....det är faktiskt skönt att jobba igen...visst låter det konstigt?? Stämmningen är bra, vissa orosmoment finns det kanske men så är det alltid...på jobbet alltså...Jag är fortfarande trött vilket inte är så konstigt  men idag har jag faktiskt känt ett inre lugn , vilket var länge sen...Det var någon som sa idag att huvudet borde vara som en hårddisk så man bara kunde tömma den ibland....klokt eller hur? För även om man emellanåt känner sig ganska tom så springer tankarna rundor däruppe....haha

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Hoppas allt är bra med dig.

Nej, bloggberoendet ar försvunnit och det är såå skönt!

Ha en finfin dag!

KRAM

2009-08-15 @ 08:53:41
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0