Ledig fredag!

Vaknade tidigt fast jag var ledig...men det gjorde inte så mycket. Att slippa klä sig och skynda iväg är tillräckligt....På med kaffet, lite mer idag för anna är ju hemma....hihi Tänk att lillan är vuxen....Efter frukost satte vi oss på bussen mot stan, vi skulle ju handla till kalaset i morgon....och dessutom titta runt på lite presentalternativ....In på apoteket först för anna skulle ha någon vitamin som skulle vara bra för huden...stötte på en expedit som nog vaknat på fel sida....där fanns det inget som hette att kunden har rätt inte....Sen promenerade vi vidare....ner mot maxi och lidl. Ja, jösses vad jag saknat anna...Ja visst jag har tre barn hemma i närheten men man är inte hel om någon inte är hemma...men redan nu pratar jag också om att anna ska åka hem....till england....konstigt, va? Som vanligt blev kassarna allför tunga och som vanligt missade vi bussen mot sösdala...förresten ni skulle sett anna inne på lidl när hon fick syn på estrella dillchips och ostbågar.....inte ens jag kan beskriva detta i ord!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha fick anna sina dillchips o ostbågar? jordgubbarna hoppas jag att ni sparat till idag :D

2009-08-22 @ 17:02:14
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0