Onsdag...

idag och i morse kom jag på följande: idag om en vecka ska jag och elin åka till liseberg. Idag om två veckor kommer Anna! och idag om tre veckor fyller jag år! Visst var det lite kul?
I övrigt hade jag även idag saker jag skulle komma i håg för att blogga om dem....får se om jag lyckas minnas.....hm, hm
Jo, vid matbordet idag nere på musikskolan satt vi jag, herr Palm och christina för att njuta av den mat vi lagat för dagen. Plötsligt får palmen ett telefonsamtal från frun som tyvärr hade annat för sig idag....Och vi fnittra på som vanligt....jag och christina...och stackars palmen hörde inget i luren, varpå han utbrister: -Vänta älskling! Här är ett par klimakterietanter som inte kan vara tysta! haha en liten stund senare säger han plötsligt; kolla bilen körde i fel riktning i rondellen i två varv! man ska köra tre varv i rondellen! Ack, ja busschaufför som han är!

Kommentarer
Postat av: anna

haha klimateriatanter! låter precis som er! ;)

Hälsa plamarna! :D

2009-08-05 @ 22:42:31
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0