Vi har så mycket att säga varandra....

men det blir ingenting ingenting sagt.....var eller är en vacker strof i en GAMMAL melodi...men den säger en hel del. Idag är vi ännu en dag närmare premiären och lugnet har faktiskt börja lägga sig. Gårdagen var ju något rörig då det var presskonferens....vår morgontidning kom idag istället men i år var inte Elin intervjuoffret....så jag behöver inte slänga mig över tidningen i morgon bitti.... Mina kära föräldrakollegor i köket i år sa något väldigt roligt tidigare idag som jag sa att detta måste jag komma ihåg....för jag skulle skriva det här....tror ni jag minns....men å andra sidan gjorde ingen annan det heller efter en stund....haha Men roligt var det....Det är en ny huvudrollsinnehavare i år...en mycket trevlig ung man som äter mycket...vi har honom som måttstock över hur maten varit....har han ätit tre gånger vid samma tillfälle så vet vi att maten är god....han tycker nog vi är konstiga...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0