Dagen idag....

har varit lika intensiv som de andra denna vecka. Idag var det köttfärssås på menyn och det är svårt att misslyckas med det. För pasta gillar alla barn...eller hur anna? Ska väl inte skriva så mycket om mat kanske...hon börjar längta efter mammas mat där borta i england....hihi Idag var det min tur att diska....vet ni hur mycket det blir när ca 60 äter??? och ingen diskmaskin....
Nåja i morgon slipper jag väl det om jag har tur... När vi kom hem landar vi i soffan både elin och jag sen ligger man där ett bra tag...men jag har iallafall lyckats städa lite och diska. Inte illa....Jag ser fram emot en lång och skön natt och hoppas att jag kan sova....det är inte lätt när man har så mycket att tänka på.... Förresten, chefen ringde idag....det gick fyra dagar...mer än vad jag trodde...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0