Dagen....

började med huvudvärk....börjar bli lite ofta så tycker jag...men ni förstår säkert varför, det gör jag också men ibland vill man blunda för saker och ting så är det bara... Fick ett sms idag från en mycket god arbetskamrat...som tycker att jag ska ta reda på en ganska känslig sak...men hur gör man det om man som jag är endera väldigt rakt på eller onödigt flummig? Ja, vi får se det löser sig kanske av sig självt....Nu väntar jag bara på att klockan ska bli dags att cykla till jobbet...Och, jag måste säga att det är rysligt tomt sen elin flög till england!, fast jag är van att hon är hos sin far varannan vecka så känns detta annorlunda på något konstigt sätt....Men tiden går fort så snart är hon hemma och nästa månad kommer Anna! Jag kan vara lycklig som har så mycket att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hahaha, det är ju en massa gånger.

Japp, nu är jag här och jag ahr saknat det lite grann, att tjattra med dig och andra.

Ha en skön helg!

En stor och varm kram till dig!

2009-07-10 @ 22:35:31
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Hannah

Nu har jag sagt till dottern din att hon får blogga lite mera men hon är väldigt seg på den biten :) Hoppas töserna har hört av sig och meddelat att vi har jätteroligt tillsammans. Vi tar väl hand om Elin och vi har massor av kul att göra hela tiden. Ha en trevlig dag! :)

2009-07-11 @ 00:25:54
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/
Postat av: Kattis

Hoppas du har härliga lediga dagar. Även om det regnar.

Här är det bara mulet just nu.

KRAM

2009-07-12 @ 09:32:07
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0