Fredag kväll..

Nyss hemkommen från jobbet...haft en lugn kväll faktiskt...skönt det var länge sen! hade en tjej bredvid mig som jobbade hos oss förra sommaren som vill tillbaka....Vilket uppskattas för nu är vi trötta lite var och en, vi jobbar jämt...vi timvikarier...och sen ska man ha dåligt samvete för att man säger nej en dag! jag har två dagar kvar denna vecka var ledig senast i måndags...kanske låter det inte så mycket...men det känns. Knäckte till ryggen igår så den är inte helt ok...
I morse var jag i stan och handlade till första dagen på sommaroperan vilken börjar på måndag....jösses, vad tungt det blev! Men hem kom jag!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha nej jag antar att man inte måste vara i klimakteriett ;) Och hälsa elin lycka till på sommaroperan!

2009-07-24 @ 23:10:03
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/
Postat av: anna

lycka till med sommaroperan...! :) (i brist på annat och skriva!)

2009-07-25 @ 21:16:21
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0