glädjens dag...

är det ju idag. Och jag har varit väldigt duktigt på att blogga denna vecka om jag får säga det själv...eller hur anna? Så fast timmen är sen så får det väl bli några rader... Jag mötte min käre chef idag när jag kom till jobbet. -Javisst sa han det var det jag skulle göra sa han när han tittade mig i ögonen. Ok, tänkte jag nojig som jag kan bli vad har jag nu gjort? nej, han erbjöd mig jobb enligt schema! visserligen bara en månad i taget men lilla jag är nöjd med det lilla! Så september har jag jobb också!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh, vad härligt!

Stort GRATTIS till jobbet.

Hihihi, du är som jag, blir nojjig när dom säger sådär.

Ha en skön lördag nu!

KRAMAR

2009-07-18 @ 08:28:53
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0