Kossorna i hagen

I morse regnade det när ag vaknade....tillbringade förmiddagen med att ligga på soffan och tycka att det var rysligt synd att jag inte kunde gå en promenad....haha men se fram på dagen sprack det upp och jag vandrade ut för att gå den vackra slingan i byn. En motionsslinga på några kilometer i vackraste skogen! Rätt som det är rundar jag stigen och visste att jag snart skulle vara framme....och vad tittar jag rakt in i? Jo, ett par koögon! Ruskigt nära stigen men dock innanför inhägnaden....Stackars kossan verkade lika paff som jag en stund men efter några sekunder fortsatte hon lugnt tugga på gräset....

Kommentarer
Postat av: anna

hahahha! En ko traffade alltsa en annan!! hahaha xD ;D

2009-07-14 @ 14:04:50
URL: http://saywhatnow.blogg.se/
Postat av: Hannah

Oh det var ett tag sedan man fick se kossor. Svenska sådana vill säga. ;) Hoppas resten av rundan gick bra, själv ska man nog ge sig ut på en promenix snart.

2009-07-14 @ 17:39:33
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0