Söndag bland familj och vänner

I morse vaknade jag halv nio! Ja, faktiskt kan det bero på lavendelljuset i sovrummet? kanske...Innan jag faktiskt fick energi till att städa hade jag kontakt med en god vän som alltid finns där! tack! Och när jag höll på som bäst i trappan att skura ( ja städtanten har inte varit här på tre veckor, usch!) så kom de delar av familjen som inte är i england! Jag hade bett dem komma för jag behövde lite hjälp....och käre sonen ställde upp utan att blinka!  Tänk att man alltid vet vad man har....På eftermiddagen plockade jag ca tre liter jordgubbar som äldsta dottern och vännen från Kristoffersgården gladeligen satte i sig! men lugn anna, jag räddade en liter som väntar i frysen....

Den negativa energi som trots allt jag drabbats av ska jag få bort med hjälp av lite goda doftljus!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh vad mumsigt det låter med svenska jordgubbar! jag tror jag hänger med anna hem och delar jordgubbarna som så flitigt ligger och väntar i er frys ;)

2009-07-12 @ 22:46:56
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/
Postat av: anna

Ja, TUR för dig att en liten del av de dära jordgubbarna ligger i frysen nu! DOM ÄR MINA! ;)



OCH HANNAH, GLÖM DET! TÄNK INTE ENS TANEKN! Du kan få sitta bredvis och titta på när jag smaskigt sätter i mig MINA jordgubbar ;) heheh <3

2009-07-12 @ 23:11:10
URL: http://saywhatnow.blogg.se/
Postat av: elin

jordgubbaaarrr!!!! <33

spara mååånga till miiigg!!!! :D:D

ha de göööttt!!

2009-07-13 @ 20:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0