Tropisk värme...

Ja, jag har inte bloggat på ett bra tag...mycket på jobbet, migrän flera gånger och ja jag vet inte allt jag skulle kunna skylla på...Det har så klart hänt en hel del...men eftersom jag pratade med min egen chatterbox i england i hela 40 minuter tidigare idag så kanske jag inte behöver redogöra för hela veckan....haha Elin den yngsta har varit hos pappa ja vet inte hur länge nu...det känns som evigheter men på fredag kommer hon hem! Några dagar sen ska hon vidare till england (jag skickar henne med enkel biljett) för man vet inte när hon vill hem....haha Ja, i övrigt är väl livet som det varit den senaste tiden... mycket på jobbet nu när det är semestrar men chefen har faktiskt inte ringt på hela dagen....jag har jobbat lite monga dagar på rad... Tidigare idag var min vän här från Kristoffersgården....hon är bra hon...duktig på att spå....och förklara min migrän fast det visste jag ju redan vad den berodde på...

Tropisk värme har vi ju...först nu när klockan är 22.30 är det skönt att vara ute....men undrar vad grannarna säger om de ser mig i hammocken vid denna tidpunkt?? haha

Kommentarer
Postat av: chatter-boxen!

hehe, ja du. de där 40 minuterna får vi ta varje vekca minsann! ;)

och snälla, kan du inte pröva att gå ut och lägga dig i hamocken, hade vatt kul o höra grannarna!! ;)

2009-07-01 @ 22:50:18
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0