hemma...

igen från palmisarna i staffanstorp! Mätt och trött! Alltid lika roligt att träffa dem måste jag säga.....
Men mina tankar har tagit upp något helt annat sen jag kom hem....och för er som inte vill läsa konstiga inlägg så sluta nu.... Men iallafall ni vet ju alla vad jag gått igenom det sista året med operation och allt....ikväll tog elin kort på mig där jag vrider huvudet litegrann....va, konsig jag ser ut....!! alldeles rynkig....ok, jag vet också att det är löst skinn.... men inte trodde väl jag att det skulle bli så...en stor anledning till varför jag överhuvudtaget gjorde operationen var ju att jag vile vara "fin".... Men jag tror inte att jag blir "sedd" för att jag är fin.... men jag slipper ju i och för sig alla blickar pga att jag är tjock för det är jag inte längre!! Och, varför kom allt detta just nu? ja, säg det.....
                                                                                

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Åh, tack så jättemycket.



Jag kan mycket väl förstå dina tankar, inte ett dugg konstiga.



Hoppas du får en skön söndag!

kram

2009-06-07 @ 08:59:13
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Precis. Slappardagen.

Har inte gjort många knop, så skönt.

Imorrn är jag helt solo hemma, ännu skönare.

KRAM

2009-06-07 @ 16:48:16
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0