Helgen är snart över....

igen! Idag har jag inte gjort så mycket.....vikt lite tvätt,diskat och sånt där man måste ni vet. I går lyckades jag starta en grupp på Facebook som protesterar mot besparingar inom omsorgen. Duktigt av mig, eller hur? Tycker egentligen om att debattera och skriva insändare och sånt men jag ger mig inte tid till det vilket är synd....Skriva överhuvudtaget är bra för själen...liksom att handarbeta men garnet är slut så jag får väl skriva istället. Skrev faktiskt en bok för nåt år sen som bara ligger....kanske man skulle skriva en till som kan samla damm....

Kommentarer
Postat av: Anna *den bästa*

har du skrivit en bok? Det visste jag inte om?! eller? (kanske nu jag ska skylla på dåligt minne:P hihi)

2009-03-15 @ 21:40:46
Postat av: Kattis

Hejsan!

JAg är lite envis av mig när gäller vissa saker. Så 7 butiker för att få en dator jag vill ha är inga problem inte. :D

Ha en finfin dag!

KRAM

2009-03-16 @ 10:04:17
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Therese"älsta dottern"

Ja, jag tycker att du ska skriva en bok till:)

Kram älskar dig...

2009-03-16 @ 19:44:05
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Ska bara jobba en timma sen åker vi till ortopeden och hoppas det kommer hända något nu.

Nu har hon gjort allt de sagt åt henne men det det hr inte hjälp. Så...

HA en skön dag!

Bamsekramar

2009-03-17 @ 06:14:27
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0