Ny morgon....

och ute skiner solen. Himlen är blå och livet känns som en nystart! Nåja allt är väl inte positivt men det är väl inte meningen heller.... Förra veckan fick jag ett brev i lådan från min arbetsgivare....Kommunen ska spara 30 heltidstjänster inom omsorgen och då krävs en omplacering från andra enheter, vilket innebär att vi månadsanställda får flytta på oss! Jobb kommer det ju att finnas men att återgå till en timanställning och få jobba jämt för att få ihop timmarna känns inte så muntert.....Trodde ett tag att jag blev tvungen att ställa in englandsresan men elin ville inte åka utan mamma så det SKA gå på något sätt! man får väl trolla med knäna....

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh, jag ahr varit modell där en massa gånger, oftast har jag blivit jättenöjd.

Nu var det lärarna som var på mig men jag ahr ofta haft eleverna. Det äer ju himla billigt och bra.

Ha en finfin dag!

KRAM

2009-03-12 @ 08:32:30
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: anna

ja snalla tolla mde knana...jag vill att du ska med!!! :D

2009-03-12 @ 12:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0